14. února 2014

Valentýn?! :O

YesTaaaakže Valentýn. Už zase. To jsou zase řeči jako: "Jsem strašně sama, nikdo mě nechce!" nebo "Jsem hrozně osamělý, nikdo mě nemiluje!" Lidi vzpamatujte se! Vždyť je to jen normální den jako každý jiný. Okej, uznávám, že pokud se jmenujete Valentýn nebo Valentýna, tak to zas až tak všední den není ale... 

Vždyť litovat se můžete celý rok. Nemusíte jen přes Valentýn ale taky ve svůj volný čas, nebo když budete plavat. Dokonce i při psaní písemek to jde. 

Happy valentines day! Ha ha...not...V roce ale vždycky nastane tenhle strašně romantický svátek a všichni jsou jakoby dostali povolení k tomu psát statusy o tom, jak budou jíst celý den čokoládu a koukat se se svými kočkami na Leonarda DiCapria. Přitom ale narážejí na tu chladně prázdnou samotu, kterou budou zažívat. Jak tragické. Co děláte každý večer? 

LoveJe úplně normální být sám na Valentýna. Není to nic divného nebo nechutného. Možná se budete divit, ale někteří lidé v mém okolí tvrdí, že to je naprostá katastrofa. Vážně?! Omg, to jste na tom vážně tak špatně, že musíte tohle tvrdit? :( 

my valentine Podle mě je Valentýn dobrý pro ty, co spolu mají dlouhodobý vztah a chtějí ho nějak zkrášlit. Nebo oslavit. To je vážně fajn. Ale neříkejte mi, že kvůli nějakému Valentýnovi se budete dávat dohromady s úchylem, co je opodál. To nikdo nechce. 

UntitledProto z toho všeho nedělejte nijakou vědu a jednoduše si můžete zpříjemnit den nějakou tou čokoládou (přesně jako to dělám já). Vážně bych doporučovala neskákat z budovy, podpalovat fotky nebo házet televizi z okna. To nezabere. Mějte rádi sami sebe hledejte radost v maličkostech a ne smutek a unáhlené činnosti z nějakého dne, který někdo vymyslel. :)

A jaký je váš názor na Valentýn? :)




5 komentářů:

  1. Vždyť litovat se můžete celý rok..... úžasne pesimistické vyjadrenie :D Ja Valentína neoslavujem nejako extra, možno si doprajem trošku viac čokolády a ták. Veľa krát som bola sama na Valentína a nevadilo mi to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Valentýna už neprožívám, tak jako dříve, ale neodpustím si nějaký ten zamilovaný film a oříškovou milku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý článok :) Výstižný! Niektorí ľudia sú šialení z toho že nemajú s kým byť.. noa? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Beru to jako den kdy si musím přečíst nějakou romantickou knížku! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Neoslavujem, ani nemám s kým, keď budem mať tak možno to budem brať inak, ale aj to záleží aj na tom druhom. Mne sa nelúbi všade tie srdcové čokolády a balóniky 8D Ale, kto to má rád, nech sa obdarúva. Moja mama má rada Valentín a vždy nám aj kupuje niečo maličké, ale otec strašne nemá rád všetky tie komerčné a cirkevné sviatky, takže to u nás tak trochu zabil 8D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!