8. ledna 2014

RC RECENZE | Zamilované duše | Mezi nebem a zemí

°°Láska není závislá na vzhledu°°

autor: Stacey Kadeová
vydalo: Fragment
v roce: 2013
celkem: 208 stran
série: Mezi nebem a zemí #2
originál: The Ghost and the Goth 2: Queen of the Dead


anotace: Duše Alony Dareové se po nehodě vrátila zpět ze záhrobí. Nyní se na ni začínají obracet další zbloudilé duše a ona potřebuje pomoc. Dokáže najít společnou řeč s Willem - jediným člověkem, který jí slyší, ale o kterého předtím nezavadila ani pohledem? Potřebuje jeho pozornost opravdu jen kvůli ostatním nebo jí na Willovi záčíná záležet víc, než je ochotná si připustit?


(1) Mary QuimbyOd druhého dílu celkem známé série jsem čekala, že nebude tak dobrý jako první. Ono je možná lepší, když si myslíte, že knížka bude horší a ona byla lepší. A přesně to se mi stalo. 

°°°
Jak ktoś chce szuka sposobów. Jak ktoś nie chce szuka powodów. - Kajkaa♥ - loveitka00.pinger.plNedá se říct, že bych byla nějak mimořádně moc uchvácená. Ale kdyby se mě momentálně někdo zeptal, jakou pohodlně nepohodlnou knihu bych mu měla doporučit, byla by to právě tahle.

V celém příběhu je jedno velké halo volající do všech stran. Ať už volají duchové nebo lidi. Všichni mají nesnáze a všechno se komplikuje a odhaluje svoji pravou tvář. 

V Zamilovaných duších jsem se mnohem více bála a ještě víc zajímala o hlavní postavy. Byla jsem znechucena, vyděšená a uchvácená. No ono nic jiného moc nejde, když se někdo dostane do cizího těla. Upřímně mi to nahání husí kůži a z nějakého důvodu si představuji nadbytečný tuk na těle.

UntitledDozvídáme se více o Willovým otci a jeho čtenářském klubu, který je přesně takový, jaký jsem si ho představovala- rozhodně se mu nedá věřit, takže zákaz vstupu! 

Autorka píše nenuceným a vtipným způsobem. Její trefné hlášky vás opravdu pobaví. Navíc mi dokázala vehnat slzy do očí a donutit mě doufat v krásný konec. 
Timeline Photos
Když už jsme u toho konce. Opravdu se mi líbil. Byl možná lepší než nějaké srdceryvné dojáky. Sice byl otevřený, což já moc nemám v oblibě, protože pak budu muset čekat na další díl, ale skončil tak... čistě. Ve zkratce mě dostal do svých drápů o moc víc než v prvním díle.

°°°
Knížce dávám 4 hvězdičky z 5. S vážnou tváří vám doporučuji tuhle knížku. Pokud jste typ čtenáře jako já, tak vás určitě nezklame a budete nadšení!  

moje hodnocení:

Mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku! 

6 komentářů:

  1. Úplně souhlasím :)
    Pokud je člověk schopný přistoupit na autorčinu hru a nepotřebuje nějaký strašně zamotaný příběh u kterého musí neustále přemýšlet, tak si sérii Mezi nebem a zemí určitě užije :)
    Já osobně řadím celou sérii mezi své guilty pleasure :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím, tahle série mě vůbec nezaujala. Ale podle tvé recenze by to nemuselo být špatné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatné to není ale záleží na tom, co považuješ za dobré. :D :)

      Vymazat
  3. Nedávno jsem dočetla první díl a moc se mi nelíbil, takže ještě nevím jestli si přečtu dvojku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti nelíbila jednička, tak bych se asi to druhého dílu nepouštěla... :)

      Vymazat

Děkuji za každičký komentář!