9. září 2013

MINI RECENZE: Šepoty ze záhrobí

|Já tě "cítím"|

autor: Charlaine Harris
vydalo: Baronet
v roce: 2012
celkem: 280 stran
originál: Grave Sight


anotace: Harper Connelyová bývala docela obyčejná dívka. V patnácti letech však po náhlém zásahu bleskem během bouřky získala nevšední schopnost – dokáže objevovat mrtvé a určovat, jak vypadaly poslední chvíle jejich života. Její nečekaně nabytý „dar“ ji zavede do malého městečka v Arkansasu, kde se v doprovodu nevlastního bratra Tollivera snaží odhalit okolnosti úmrtí jednoho místního děvčete. Přímo na místě Harper dochází k poznání, že dívčinu smrt obestírá tajemství, které se kdosi snaží uchránit za každou cenu – třeba i za cenu vraždy. Harper se ale nevzdává a je odhodlaná odpor a strach místních lidí zlomit.
I Am The CrimeŠepoty ze záhrobí je první kniha, kterou jsem vyhrála a samozřejmě jí navždycky zůstane. 

Šepoty ze záhrobí na první pohled vypadají, jako něco strašidelného a já nevím, čekala jsem upíry a nějaké zombie, jelikož na obálce je hřbitov. Dočkala jsem se ale holky, kterou trefil blesk a ona se stala takovou trochu jinou. Slyší totiž mrtvé a vidí jejich poslední zážitky před smrtí.

Námět je tedy dost lákavý. Co se týče příběhu, tak kdo má ráda trochu slabší detektivky, tak je to knížka pro něj. Dokonce i já, co jsem "antidetektivní", jsem knížku s chutí četla. Každopádně se nehodí do každého období- je to trochu lehčí čtení.

pain | TumblrMůžeme se dočkat strašidelných a napínavých částí, kdy nevíte, co se to ksakru děje a proto ječíte víc, než hlavní hrdinka Harper. Nejhorší na tom ale je, že jsem do konce knihy netušila, kdo za tím teda byl. :D I když byl/a v šuplíku podezřelých, tak jsem čekala, že mě autorka alespoň trochu víc překvapí. 

Kniha je fajn na čtení. Nečekejte žádné zázraky. Můžete se těšit na jednu zamotanou vraždu s trochou nadpřirozena a nejednoho zničeného života. Knížce dávám 3 hvězdičky. :)


moje hodnocení: 




2 komentáře:

  1. Vypadá to zajímavě(: Já ráda takové to mysteriózní knížky, takže si to někdy přečtu, páč to přidávám na můj read-list, který je čím dál, tím delší, sakra:D

    OdpovědětVymazat
  2. Na toto sa chystám už dlho, niečo ma na tom zaujalo, neviem presne to, myslím, že mi to niekto odporučil a odvtedy sa mi to tak drží na rozume 8D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!