31. srpna 2013

It's time for Youtube (part.6)

Jabko lidi!

It's time fot Youtube je meme vytvořené mnou.
Jde o to, dát světu vědět, co sledujete na YouTube. Můžou to být písničky, hry, návody na něco...
Zapojit se může každý. :)

téma: Smusa




Pokud se trochu víc pohybujete na českým a slovenským youtube, určitě znáte kluka jménem Smusa. Nic Vám to neříká? A co třeba tohle video?:)


I díky jeho kopírovacímu (?? :D) videu jsem ho poznala... no vlastně to bylo tak, že jistý Gogo (šiška, stále nic? :D), kterého videa dost sleduju, sdílel odkaz na Smusu. A tak jsem se podívala na jeho další videa a zjistila, že má na YT další kanály- Smusa movies, Smusa vlogs, Smusa games a tento se jmenuje Šimon Vojta. Takže je vloger i Let's player. Velmi zajímavé. x) :D 

Smusa natočil i jedno video s Gogem, na které jsem se moc těšila. (Perverzní a nechutné věci neřešte:D)


Vážně mám ráda jeho vlogy a "ráda" si na ně počkám- přidává je jednou za dva měsíce...!! -.-" :D Ale nee, I really like his vlogs! :3

P.S. Dělám mu tady docela velkou reklamu, tak by se mohl alespoň poděkovat. :D 

P.P.S. 25.8.13. jsem byla na turnelp.cz v Bratislavě, kde s ním mám i fotku. Super zážitek!


Znáte ho, nebo o něm slyšíte poprvé?:)



4 komentáře:

  1. Já ho znám z toho videa, jak tam byl s GoGem. :D Totální ujeťárna, ale tlemila jsem se dost, to se musí nechat. :D
    (Jak sakra mohli dělat takové hovadiny? :DD)
    Ale jinak ho nesleduju, nějak mě... neokouzlil. :D Prostě náš GoGouš je na tom líp. :) :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gogo je Gogo, to se musí nechat. :D Každopádně, když jsem byla na tom turné, tak se choval dost otráveně a já nevím. Udělal si tím u mě menší mínus. Stejně si ale nemůžu pomoct a mám ho nejradši. :3 Smusa je ale strašně zlatý :D

      Vymazat
  2. Diik za tip, Smusa som nepoznala ( to video o kopírovaní je super :D), ale Goga poznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No problem :D Také mě to video zaujalo a doufám, že přidá další stejně dobrý! :3

      Vymazat

Děkuji za každičký komentář!