22. dubna 2013

I'm obsessed with... |3|


Ahojky!
Přináším další díl tohoto meme, které pořádá Emily.L! :)

Jde o to, vám úkazat něco, na čem ujíždím. Nechápete? Může to být cokoli. Hudba, sport, jídlo... všechno, co mám ráda.



Harry Potter


Large
  Miluji knížky i filmy. Když mi bylo tak šest, viděla jsem první díl a byla jsem okouzlena. :) Sama si už na to moc nevzpomínám, ale vím, že jsem měla všechny díly, co vyšly a teď je mám pořád. Úplně jsem byla nadšená, když vyšel čtvrtý díl. No ono, já jsem se na internetu vůbec nepohybovala, bylo mi tak sedm, takže to snad chápete. 
Large
  Jsem ale strašně ráda, že už jsem tak nějak věděla o světě, když vyšel sedmý díl. Ta knížka byla úžasná, jen jsem byla smutná, že jsem nečetla ani jeden díl, ale jelikož jsem čtení nesnášela, tak jsem se k tomu ani nehodlala. 

Tumblr_loi4ook4hv1qb8a3ro1_500_large
  Potom se ale vše změnilo. Byli jsme v knihkupectví a já měla takové to nutkání vyloudit z rodičů nějakou knihu, nebo cokoli jiného. Knížka Harryho Pottera mi přišla hubená a znala jsem příběh do nejmenšího detailu, takže jsem si o něj řekla.

  První den byl plný nadšení z knížky, ale pak ochabovalo a mě kniha nebavilo. Pak ale přišla nová chuť, a když jsem přečetla poslední slovo, okamžitě jsem chtěla další díl.

Large  Tak to pokračovala. Jsem strašně ráda, že jsem byla na premiéře posledního dílu. Už se to nikdy nebude opakovat a já u toho byla! :D

 Momentálně mám chuť si dobrodružství s Harrym zopakovat, tak snad někdy přes prázdniny... 

  Mám velmi ráda známou trojici Harry, Hermiona a Ron. Jsou úžasní a doufám, že je někdy potkám a budu mít možnost o fotku. No, jsem to ale snílek. Každopádně bych si ji zarámečkovala a pověsila na zeď. :D


    Určitě si umíte představit, jak jsem byla šťastná, když jsem se dostala na King's Cross a dostala se na nástupiště 9 3/4. :D Ono tam samozřejmě není, jako ve filmu, ale udělali tam takovou rekvizitu, kterou můžete vidět na fotce. Hned vedle toho se prodávaly knížky Harry Potter a hůlky!! :D Vypadaly úžasně, ale já si žádnou nekoupila :/ Tak třeba tenhle rok...? :D

   Ještě lepší bylo, když jsme jeli v Oxfordu na jednu univerzitu, teď si nevzpomenu, jak se jmenuje, kde se Harry natáčel! To bylo úžasné. Ty schody, jak jsou v každém dílu, nebo velká místnost, která ale nevypadá tak jako ve filmu, ale stejně to bylo nejlepší! :D *Fotky nic moc- moje mamka neumí fotit s mým mobilem. -.-"


Large
Tumblr_mea0wcb1xx1r0i9t4o1_500_large
Tumblr_lpsshqsj2w1qfi01xo1_500_large
Tumblr_m6k85gcfpq1ra4gvlo1_500_large
Tumblr_mjs585v3qt1r0i9t4o1_500_large


A co vy a Harry Potter? 

12 komentářů:

  1. Nevím, jak se mi to podařilo, ale nějak se mi celá Potter mánie vyhnula. Knížky jsem četla do čtvrtého dílu, když vyšel pátý díl, dostala jsem ho od sestřenice na půjčení, ale nikdy jsem ho nedočetla do konce - bylo mi ještě málo a já jsem ten příběh ještě nechápala (páč v pětce začala všechna ta temnota kolem - do té doby jsem měla Harryho celkem ráda - dokonce jsme si na něho hrávali ve škole :D). Filmy jsem viděla všechny, ale ještě víc než filmy žeru serii "A very Potter..." od Starkid. Slyšela jsi o tom?
    Na nádraží jsem nebyla, v oxfordské síni jo. Nebyla to "jídelna"? :D (nebo tam jsem aspoň byla já, možná to není to stejné, ale působí to mě tak) (a pardon za jídelnu - ani kdybyste mě zabili, tak si nevzpomenu, jak se ten sál jmenuje :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, ne každý je na Potterovi závislý. :D O této sérii jsem neslyšela, ale hned se jdu juknout! :O :D Ano je to jídelna, hlavní sál... Chtěla jsem sem dát fotku, ale má ještě horší kvalitu, než ty, co tam mám. :D Přišla mi tedy o hodně menší, než je filmu, takže si s tím grafici (existuje to? :D) pohráli. :D

      Vymazat
  2. Nádherný článek, fotky, pocity... skvěle napsané, přála bych se podívat na to nádraží ;)) totálně boží, snad se tam někdy kouknu:) celý článek jsem hltala (no možná trochu přeháním:D) a to se mi nestává... :)) fakt bomba ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já Harryho Pottera úplně žeru :D Musím ale říct že mám ráda spíše vedlejší postavy než ty hlavní. Třeba Harryho a Rona nemám ráda skoro vůbec a Brumbál mě vždycky hrozně štval tím jak byl pořád v klidu a říkal jen to co se mu hodilo.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem Harryho. Drží ma to už niekoľko rokov a snáď nikdy neprestane ;) Harry Potter forever! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si bola na premiére? ach závisť! 8) Ja som si 7. diel čítala na internete v amatérskom preklade pár týždňov pred vydaním, keď mi došla potom knižka domov, cez týždňovú školskú lyžovačku som ju znova a s novým elánov prečítala 8) Proste moje detstvo 8)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se zatím Pottermania vyhnula....zatím :) Krásný článek :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Harry Potter je úžasný. Moje snad nejoblíbenější série. Myslím, že i moje první fantasy a vůbec velké knihy, které jsem, kdy přečetla najednou. A to jsem je zdědila po bráchovy :D Pěkný článek i obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na fotkách Ti to moc sluší!! :))
    Jsi kočka, jsi kočka, jsi kočka :)) :DD
    Já takhle zase prožívám Narnii.. měla jsem období, kdy jsem ji VYLOŽENĚ žrala! oh, to byly časy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Narnii také úplně zbožňuji, ale u ní jsem ujížděla spíše na filmech a počítačových hrách. :D Knížky jsou ale také super! :)

      Já a kočka? Možná tak ve snu! :D Ale moc díky, to potěší. :D :)

      Vymazat
  9. Na ta místa, kde se Harry natáčel bych se taky hned podívala!! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!