8. února 2013

První narozeniny aneb kdo vyhrál?

Čas letí a od narozenin blogu uběhl měsíc. Co to znamená? To znamená, že si konečně řekneme, kdo vlastně vyhrál Mrazivé léto. :) Tento článek se tady měl objevit již dříve, respektive ve středu ale na blog jsem se dostala až teď, což je mi velice líto, avšak v poslední době nemám vůbec čas... Každopádně soutěže se zůčastnilo celkem 52 lidí, což dalo 126 vstupů- volné vstupy.
Dost tlachaní a přejdeme rovnou k věci. Kdo vyhrál?



E_V_E

email začíná:
di_va...

Moc gratuluji a byla jsem velice mile překvapena, když jsem viděla tvoje číslo. :) Rozhodně si knihu zasloužíš- už píšu mail. Řekněme, že pozdní dárek k narozeninám? :D
A vy ostatní nezoufejte! Již brzy se můžete těšit na jarní soutěž.
P.S. Děkuji za vaši účast. :)

6 komentářů:

  1. Si robíš srandu 8D wau, ďakujem! 8_)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé gratuluji :)) Hele a kde jsou ty ukázky odpovědí na hl. otázku ;D... né, to je jedno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuji o nich udělat článek. :D Jakože docela jsem se pobavila. :D Však uvidíš :P

      Vymazat
    2. Tak to se budu těšit... *maniakální smích* :D))

      Vymazat
    3. Bohohooo "Vítejte u pořadu Jste to, co jíte.. Dnes tady máme recenzi na pečené kuře" :'D

      Vymazat

Děkuji za každičký komentář!